Підбір персоналу

Підбір персоналу - це бізнес-процес, який є особливо важливим для всіх сфер бізнесу, адже правильно підібрані кадри - це завжди вигідне і вдале рішення для бізнесу, засіб його розвитку.

Після настання світової фінансової кризи у багатьох роботодавців склалася думка, що ринок кандидатів зараз дуже багатий і знайти хорошого співробітника не складає ніяких труднощів. І все ж ми розуміємо, що кількість хороших і по-справжньому цінних кандидатів не змінилася, навпаки, тепер кожна компанія цінує ключових співробітників, адже саме вони впливають на базові показники ефективності бізнесу.

Якісний підбір збільшить прибуток компанії, підвищить продуктивність і «бойовий дух» персоналу. І - як наслідок - дозволить компанії розвиватися.

Непрофесійний, неякісний підбір відгукнеться невиконанням роботи, зривами термінів, збоями в бізнес-процесах компанії. І, зрештою, вам доведеться знову витрачати гроші на підбір нових людей. Системні помилки в процесі підбору можуть істотно збільшити витрати будь-якої компанії.

Технології підбору персоналу:

  1. Рекрутинг або масовий рекрутинг – метод підбору персоналу поширених професій. В основному це фахівці лінійного рівня (рядові виконавці, торгові агенти, секретарі). Метод полягає в підготовці опису вакансії і розміщенні цього опису там, де його зможуть побачити потенційні кандидати. Як правило, це сайт компанії, а також сайти, що спеціалізуються на пошуку роботи. Акцент в разі рекрутингу робиться на фахівців, що знаходяться в процесі пошуку роботи.

  2. Executive Search – підбір персоналу вищої та середньої керівної ланки (начальники відділів, керівники підрозділів, директори), фахівців рідкісних і унікальних професій. На відміну від рекрутингу, передбачає активний пошук потенційних кандидатів. Executive Search – це найефективніша технологія, яку застосовують агентства.

  3. Headhunting – переманювання конкретного фахівця, як правило «зірки», з однієї компанії в іншу.

  4. Скринінг – швидкий відбір претендентів виключно за формальними ознаками. Мотивація, особистісні якості та інші психологічні особливості кандидатів при скринінгу не досліджуються. Середні строки проведення скринінгу становлять від 1 до 10 днів. Цим методом, як правило, проводиться підбір персоналу молодшої ланки (секретарі, менеджери з продажу, бухгалтери, продавці - консультанти, водії). І дуже рідко - середнього.